حسینی ها

این جا همه حسینی هستیم

حسینی ها

این جا همه حسینی هستیم

ابزار نظر سنجی

حسینی ها

نکته:این سایت متعلق به همه مردم و مسلمانان و شیعیان است
پ.ن:وب هرپنشبه جمعه و روز های تعطیل رسمی بروز رسانی میشود

آخرین نظرات
نویسندگان
پیوندها

واقعا که همه ی دخترا اینجورین؟؟؟

پنجشنبه, ۲۳ آبان ۱۳۹۲، ۱۱:۵۵ ق.ظ

مروز با مخاطب خاصم ساعت 5بعدازظهر قرار داشتم.سر ساعت پنجم اونجا بودم ولی دیدم اون نیس.بهش زنگ زدم گفت توراهم.منم برای اینکه خجالت نکشه گفتم منم تو راهم.
نزدیک نیم ساعت منتظر موندم بازم نیومد.خواستم بهش زنگ بزنم دیدم شارژ ندارم.رفتم از مغازه شارژ بگیرم وقتی برگشتم دیدم با قیافه عصبانی وایستاده......
رفتم جل. گفتم سلام.......
با پررویی تمام گفت:چه سلامی.نیم ساعته منو اینجا کاشتی.فکر کردی من وقتمو از سر راه اوردم.من دوست بد قولی مثل تو نمی خوام.کاشکی با ارسلان به هم نمی زدم.برو گمشو با اون قیافت.دیگه نمی خوام ببینمت.تو لیاقت منو نداری.........
من:)(@@@@@

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۸/۲۳
علیرضا علیرضا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">